Tromsø-bedrift ble årets leverandør

GJØR BUTIKK PÅ NETT: De ansatte i Mystore lever av å starte opp nettbutikker for sine kunder. Så langt har de startet opp over 1.300 nettbutikker fra lokalene i Tromsø. Fra venstre: Thomas Eskildsen, Vegard Mortensen, Lars Jørgen Kristiansen, Pål Johnsen Kjellstad, Fredrik Näs, Andreas Waaler, Eirik Stavem, Yngve Larsen, Ørjan Larsen og Rudi Thomassen. Foto: Stian Saur

GJØR BUTIKK PÅ NETT: De ansatte i Mystore lever av å starte opp nettbutikker for sine kunder. Så langt har de startet opp over 1.300 nettbutikker fra lokalene i Tromsø. Fra venstre: Thomas Eskildsen, Vegard Mortensen, Lars Jørgen Kristiansen, Pål Johnsen Kjellstad, Fredrik Näs, Andreas Waaler, Eirik Stavem, Yngve Larsen, Ørjan Larsen og Rudi Thomassen. Foto: Stian Saur

Artikkelen er over 2 år gammel
DEL

Tromsøselskapet Mystore ble kåret til "Årets leverandør" i konkurranse med aktører som Bring, Klarna og Dibs under The Future of Business 2015.

- Vi ønsker å takke våre partnere og ikke minst alle våre fantastiske kunder! Jubler Mystore-leder Yngve Larsen.

The Future of Business kårer den leverandøren som har bidratt mest til å utvikle norsk ehandel i 2015. Både nettbutikker og andre interesserte kunne i første fase sende inn forslag.

- Alle forslag måtte begrunnes. Deretter plukket eHandelsforum ut de 10 beste forslagene som gikk til til finalen som var en ren avstemming, skriver eHandelforum på sine hjemmesider.

LES MER OM MYSTORE: Hjelp - sjefen har tørna

I finalen var det kun tillat å stemme på de leverandørene man selv bruker. Det var en skala fra 1-5, der det var om å få høyest mulig gjennomsnittsscore, for å gjøre kåringen mest mulig rettferdig

I 2015 ble vinneren plattformleverandøren Mystore. Øvrige finalister var Bring, Klarna og Dibs. Juryen omtalte vinneren slik:

– Vinneren har vist at ehandel ikke bare er noe for bedrifter i Oslo-området. Fra sine kontorer i Tromsø driver de Norges største ehandelsplattform med over 1400 nettbutikker på kundelisten. Selskapet vokser ikke bare raskt, men de har et veldig godt omdømme i Norge. I avstemmingen fikk de klart best tilfredshetsscore og meget god oppslutning, skriver eHandelsforum.

Leverandører som selger varer og tjenester til norske nettbutikker. Da det er en avstemming der ansatte i nettbutikkene i Norge selv stemmer, så er det et krav at finalister har minst 20 norske netttbutikker på sin kundeliste.